امیدواریم دولت بودجه قابل تحقق به مجلس ارائه کند-راهبرد معاصر
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

امیدواریم دولت بودجه قابل تحقق به مجلس ارائه کند

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت از نظر شکلی و محتوایی بودجه‌ای را به مجلس بیاورد که قابل تحقق باشد و مانند سال ۹۸ برخی ردیف‌ها تخصیص ۴۰ درصدی داشته باشد و همچنین توازن منطقه‌ای هم در آن لحاظ شده باشد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
کد خبر: ۲۷۶۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی مجلس: امیدواریم دولت بودجه قابل تحقق به مجلس ارائه کندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اسدالله عباسی با اشاره به جلسه غیر علنی امروز صبح مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست غیر علنی، مسائل مربوط به بودجه سال ۹۹ در مقایسه با بودجه سال ۹۸، از نظر شکلی و محتوایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

نماینده مردم رودسر در مجلس افزود با بیان اینکه باید بدانیم که سال آینده به چه میزان بودجه مالیاتی، فروش اوراق و فروش شرکت‌های دولتی را داشته باشیم، تأکید کرد: همه این‌ها باید در سطحی باشد که بتوانیم بودجه هزینه‌ای کشور را تأمین کنیم و در تملک دارایی‌ها هم طوری رفتار کنیم که انتظار کاذب ایجاد نشود.

 

عباسی بیان داشت: امیدواریم دولت از نظر شکلی و محتوایی بودجه‌ای را به مجلس بیاورد که قابل تحقق باشد و مانند سال ۹۸ برخی ردیف‌ها تخصیص ۴۰ درصدی داشته باشد و همچنین توازن منطقه‌ای هم در آن لحاظ شده باشد.



سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع گام چهارم کاهش تعهدات ایران در این جلسه، تصریح کرد: گام چهارم موضوع استراتژی نظام است و باید با دقت و محاسبه شده انجام می‌شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره‌ای نخواهیم داشت. اگر هم مذاکره‌ای باشد چهارچوب ۱+۵ خواهد بود آن هم در صورتی که تحریم‌ها برداشته شود.

 

وی گفت: همچنین در این جلسه اتفاقا‌ت نیویورک و پیشنهاد‌هایی که رئیس جمهور فرانسه برای آقای روحانی داشت را هم مورد بررسی قرار دادیم.

منبع: میزان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده